Вы используете устаревший браузер. Сайт может отображаться некорректно, вам необходимо обновить браузер. ×

Вимоги до оформлення рекламних матеріалів

1.      Загальні вимоги до графічних і текстових рекламних матеріалів

Текст рекламних матеріалів повинен являти собою грамотні пов'язані пропозиції / словосполучення. Розділові знаки повинні бути розставлені відповідно до правил. У тексті не повинно бути орфографічних помилок.

Інформація в рекламному матеріалі повинна бути актуальною.

Етика рекламного матеріалу

Заборонено використання образливої ​​та ненормативної лексики, жаргону, а також лексики, пов'язаної з трагічними подіями.

Контактна інформація

Рекламні матеріали не повинні містити будь-яку контактну інформацію (телефони, адреси, сайт, номери ICQ, контактні дані для Skype). Всю контактну інформацію споживач може подивитися в картці організації.

Заборонено включення в рекламний матеріал будь-якої контактної інформації при розміщенні:

  • з використанням сервісів API 2GIS, на окремих інтернет-майданчиках, веб-додатках, в електронному ЗМІ (мобільна версія). Виняток: це правило не працює для позиції «Вигідні покупки з 2GIS»;
  • в електронному ЗМІ (версія для ПК). Виняток: це правило не працює для позицій «Модуль на старті», «Модуль на фініші», «Вигідні покупки з 2GIS», «Реклама у пресі».

Загальне виключення

Можна вказувати:

  • телефон - один номер телефону можна вказати тільки в рекламних матеріалах служб таксі, довідкових служб, служб екстреного виклику та інших компаній, які працюють виключно за телефонними замовленнями (рубрики «Служби екстреного виклику», «Довідково-інформаційні послуги», «Замовлення легкових таксі »,« Питна вода »та ін.); можна вказати кілька номерів телефонів у служб таксі, якщо крім основних стаціонарних номерів телефонів вказані спецномери мобільних операторів. При цьому рекомендується розміщувати номер єдиної довідкової або що запам'ятався найбільше, самий «легкий» номер;
  • адреса сайту можна вказувати тільки в рекламі інформаційних сайтів, інтернет-порталів, інтернет-магазинів (рубрики «Міські інформаційні сайти» і ін.);
  • можна вказувати адресу / декілька адрес споруджуваних об'єктів в рубриці «Новобудови»; в рубриках «Оренда приміщень», «Готелі», «Квартирне бюро» контактна інформація допускається, якщо в картці рекламодавця в безкоштовної довідкової інформації немає вказівки на ці адреси.

На позиціях «Старт в онлайн-версії», «Смарт-банер», «Медійно-контекстний банер» може бути вказана контактна інформація рекламодавця (один телефон, одну адресу, один сайт, один номер ICQ, один логін для Skype і ін.)

Зміст графічних рекламних матеріалів

На одній рекламній позиції для графічних рекламних матеріалів може бути розміщений тільки один рекламний матеріал однієї організації.

Інформація, обов'язкова для розміщення в рекламному матеріалі згідно з чинним законодавством, повинна розташовуватися строго горизонтально.

Зміст текстових рекламних матеріалів

Великі літери, розрядка в текстових рекламних матеріалах 

У текстових рекламних матеріалах необхідно граматично правильно використовувати великі літери в написанні власних назв і назв, починати заголовок рекламного матеріалу з великої літери. Не допускається починати з великої літери кожне слово в реченні.

Заборонено використовувати слова, написані ВЕЛИКИМИ ЛІТЕРАМИ (CapsLock). Текст, набраний великими літерами, уповільнює швидкість читання. Винятком є ​​випадки, коли слово є абревіатурою або позначає назву організації / товару / товарного знака та право його написання повністю / частково великими літерами може бути підтверджено документально. Усі буквені абревіатури набирають без крапок і без розбивки між буквами (ПРОПИСНИМИ ЛІТЕРАМИ).

Заборонено використання слів, написаних р о з р я д к о ю.

Тавтологія, повторення в текстових рекламних матеріалах 

Не допускається повтор одного і того ж слова кілька разів поспіль (наприклад, розпродаж, розпродаж, розпродаж).

Скорочення слів

У тексті рекламного матеріалу неприпустимо використання скорочень, крім загальноприйнятих.

Розділові знаки, інші знаки і спецсимволи в текстових рекламних матеріалах 

Не допускається використання необґрунтованого трьох крапок або дублювання знаків пунктуації в тексті (... Знижки !!! Знижки), закреслення, смайлів, використання знаків ™, ©, ®, + та інших спецсимволов. Спеціальні символи можуть використовуватися в разі, якщо вони є частиною назви організації / товару / товарного знака (наприклад, готель «***» навчальний центр «5 +»). Дозволено використання спецсимволов діючих галузевих стандартів (наприклад, працюємо 24/7, готель 5 *).

У рекламному тексті знак оклику можна використовувати один раз для всього тексту рекламної позиції.

Необхідно брати в лапки найменування організацій (за винятком назв, написаних латиницею).

Шрифти, виділення слів в текстових рекламних матеріалах 

Шрифт основного тексту рекламного матеріалу не повинен мати накреслень (прямий нежирний шрифт). Це найбільш читабельний формат для споживачів. Заборонено використовувати в якості шрифту основного тексту напівжирний.

У рекламному матеріалі можливе виділення слів. Виділяти слова потрібно так, щоб не відволікати споживача. Існує кілька форм виділення: курсивне зображення, напівжирний шрифт.

Жирний текст дозволено використовувати тільки для виділення заголовків і ключових слів / фраз, на яких замовник хоче зробити акцент.

Курсивне зображення допускається для передачі цитування або при посиланні на певний документ, статтю та інше, а також в тексті виноски після фрагмента основного тексту. В інших випадках курсивне зображення тексту заборонено.

Заборонено виділяти текст за допомогою підкреслення, яке міцно асоціюється з посиланням.

Рекламне посилання

При заповненні рекламної посилання потрібно враховувати, що позиція «Рекламна посилання» складається з двох частин - алиас рекламного посилання і рекламне посилання. Необхідно заповнювати обидва поля. У аліас може бути тільки текст, який повинен відповідати рекламному посиланню. Рекламна посилання не повинна вести на головну сторінку сайту.

2. Технічні вимоги до оформлення матеріалів для розміщення в 2GIS

Завантажити Технічні вимоги

Редакція від 01.03.2016 р.