Вы используете устаревший браузер. Сайт может отображаться некорректно, вам необходимо обновить браузер. ×

Вимоги до інформаційних матеріалів

1. Загальні вимоги до Контенту Користувача

У випадках, передбачених Угодою про використання сервісів 2ГІС (http://law.2gis.ua/rules/), Користувачу надається можливість розміщувати (у тому числі транслювати з зовнішніх джерел), редагувати та видаляти зображення, текстові, аудіо- та відеоматеріали, а також інші об’єкти авторських та (або) суміжних прав (Контент), включаючи наступний Контент:

Буклети — сторінка профілю юридичної особи/індивідуального підприємця (організації), інформація про якого міститься у Довіднику організацій певної території, з інформацією про виготовлювані та реалізовувані організацією товари, надавані нею послуги або виконувані роботи, яка розміщується на Сайті 2gis.ua з метою інформування Користувачів про реалізовані товари, роботи, послуги.

Фотографії — Фотографії Організацій і фотографії об’єктів.

Фотографії організацій — фотографії, які явно відносяться до діяльності юридичної особи/індивідуального підприємця (організації), інформація про якого міститься у Довіднику організацій, прив’язані до профілю організації, наявного у Довіднику організацій, і розміщуються Замовником на сайті 2gis.ua з метою інформування інших Користувачів про організацію та діяльність, яку вона здійснює.

Фотографії об’єктів — отримане в результаті фотографічного процесу зображення природного об’єкта (озеро, річка та ін.) та/або об’єкта, що є результатом діяльності людини: будівля, споруда, парки, сквери, вулиці, інші об’єкти; інформація про яких міститься в Продуктах 2ГІС. Фотографії об’єктів мають відображати загальне враження про природний об’єкт або об’єкт, що є результатом діяльності людини, допомагати орієнтуватися на місцевості.

Коментар — пояснення до Фотографії, що розміщується у спеціальному полі, доступному Користувачу у разі завантаження Фотографії.

Відгуки — висловлювання Користувачів про клієнтський досвід в результаті співпраці з юридичними особами/індивідуальними підприємцями (організаціями), інформація про яких міститься у Довіднику організацій, прив’язані до профілю організації, наявного у Довіднику організацій, і розміщувані Користувачем з метою інформування Користувачів про реалізовувані товари, роботи, послуги.

Контент Користувача має відповідати вимогам, передбаченим Угодою про використання сервісів 2ГІС, розміщеним та/або доступним у мережі Інтернет за адресою http://law.2gis.ua/rules, а також вимогам, визначеним даними Вимогами.

2. Вимоги до Фотографій та Коментарів, що публікуються Користувачем.

2.1. Загальні вимоги до Фотографій та Коментарів, що публікуються Користувачем:

2.1.1. Забороняється розміщувати на Сайті Фотографії, що містять текст (виняток: фотографія меню закладів громадського харчування);

2.1.2. Забороняється розміщувати Фотографії, що містять інформацію про проводжувані Користувачем та/або його партнерами акції, стимулюючі заходи, а також інформацію рекламного характеру;

2.1.3. Фотографії повинні мати відношення до діяльності Користувача: містити зображення процесу надання послуг / виконання робіт, процесу реалізації товарів (наприклад, зображення стелажів з товарами, груп товарів, оформлення вітрин), містити зображення інтер’єру приміщення Користувача, використовуваного ним для здійснення своєї діяльності;

2.1.4. Заборонено розміщувати Фотографії вивісок, якщо таке зображення становитиме собою основний об’єкт зйомки;

2.1.5. Заборонено розміщувати Фотографії, що містять довідкову інформацію (телефон, перелік надаваних послуг, посилання на ресурси у мережі Інтернет та ін.);

2.1.6. Заборонено розміщувати Фотографії, що містять інформацію, що вводить в оману;

2.1.7. Заборонено розміщувати Фотографії, що містять інформацію, яка закликає до порушення чинного законодавства України;

2.1.8. Заборонено розміщувати Фотографії, які містять посилання на ресурси у мережі Інтернет, зміст яких суперечить чинному законодавству України;

2.1.9. Заборонено розміщувати Фотографії, що містять логотипи (товарні знаки, знаки обслуговування), якщо таке зображення становитиме собою основний об’єкт зйомки;

2.1.10. Заборонено розміщувати Фотографії, що містять образливу та порнографічну інформацію та таку, що пропагує насильство, а також інформацію, пов’язану з трагічними подіями, що зображає атрибути ритуальних послуг, неестетичної вузькофахової діяльності — порожнину рота, зміни на тілі тощо;

2.1.11. Заборонено розміщувати Фотографії, що містять зображення зброї та/або виробів, конструктивно схожих зі зброєю. Винятком є Фотографії, що містять зображення виробів, конструктивно схожих зі зброєю і використовуваних в процесі гри в пейнтбол, лазертаг, страйкбол та ін. Заборонено Фотографії, на яких зображені неповнолітні учасники гри в пейнтбол, лазертаг, страйкбол, а також учасники без спеціальної екіпіровки;

2.1.12. Заборонено розміщувати Фотографії, що містять зображення оголених або напіводягнених натур і демонструють еротичні товари;

2.1.13. Забороняється розміщувати Фотографії, що розголошують персональні дані і іншу конфіденційну інформацію про третіх осіб за відсутності письмової згоди осіб, зображених на Фотографіях;

2.1.14. Заборонено розміщувати фотографії, на яких зображення громадянина розміщено на передньому плані і закриває об’єкт зйомки.

Заборонено розміщувати фотографії, що містять зображення громадянина, і були отримані не під час зйомки, яка проводилася в місцях, відкритих для вільного відвідування або на публічному заході.

2.1.15. Фотографії повинні бути високої якості; не допускається розміщення розмитих, неправильно повернутих, занадто темних Фотографій.

2.1.16. Заборонено розміщувати постановочні фотографії одиничних товарів та груп товарів, якщо вони є основним об’єктом зйомки; фотографії, створені для каталогу товарів (на білому або іншому однотонному фоні).

2.1.17. Заборонено розміщувати зображення, створені за допомогою графічного редактора.

2.1.18. Якщо на Фотографії об’єкта основним зображенням є будівля, то останню має бути зображено повністю (дальній план). Заборонено розміщувати фотографії входів, вивісок та інших локальних частин будівлі в профілі будівлі.

2.2. Технічні вимоги до Фотографій, що публікуються Користувачем

Допустимі розширення: jpg, png.

Пропорції Фотографії не мають перевищувати 1:5 по будь-яким сторонам.

Мінімальна сторона Фотографії (довжина та ширина) — 600 px, максимальна — 7000 px.

Розмір Фотографії — не більше 10 Мб.

3. Вимоги до публікації відгуків:

3.1. Відгуки повинні містити особистий клієнтський досвід Користувача. Не вважаються клієнтським досвідом: отримання відмови представника організації надати товари чи послуги (наприклад: відмова банку або ломбарду у видачі кредиту/позики, відмова клініки направити лікаря на будинок, відмова продати відповідний товар без пред’явлення паспорта, а також будь-яка інша відмова згідно вимог законодавства України або з інших причин), а також випадки, коли організація з яких-небудь причин не працює (закрита) в робочий час. Якщо пізніше послугу все ж було отримано, у відгуку про неї може згадуватися попередній випадок відмови.

3.2. Забороняється публікувати будь-які матеріали, що закликають до порушення чинного законодавства України.

3.3. Забороняється самореклама: публікація відгуків з метою просування або підтримки інтересів конкретної організації, зазначення рекламних посилань, а також публікація макетів та іншої реклами. Заборонено публікувати відгуки представникам афілійованих компаній: рекламним, піар- та маркетинговим агентствам, менеджерам з реклами, акаунт-менеджерам тощо, а також іншим особам, які можуть бути зацікавлені у високому рейтингу компанії в 2ГІС.

3.4. Забороняються недобросовісна конкуренція і чорний PR: публікація відгуків, в т.ч. фотографій, малюнків або колажів, які негативно характеризують конкурентів організації, в якій працює Користувач, навіть за наявності у Користувача клієнтського досвіду.

3.5. Забороняється публікувати відгуки про компанії, в якій Ви працюєте.

3.6. Забороняється використовувати кілька акаунтів для публікації відгуків. Забороняється підтасовування результатів рейтингу компаній.

3.7. Дозволено згадувати у відгуках організації того самого профілю, наприклад, порівнювати роботу двох конкурентів у разі, якщо немає причетності Користувача до жодної з порівнюваних організацій.

3.8. Автор відгуку зобов’язаний підтвердити свій відгук, якщо в його тексті не міститься номер замовлення/договору і за текстом неможливо ідентифікувати випадок. Якщо представник компанії в офіційній відповіді на відгук клієнта залишає уточнююче запитання, щоб ідентифікувати описаний у відгуку випадок і вжити заходів для усунення його причин (наприклад: дату звернення до компанії, час звернення, останні чотири цифри номера телефону, номер договору або замовлення, деталі звернення до компанії тощо), автор відгуку повинен вийти на зв’язок і допомогти компанії уточнити деталі звернення в своєму коментарі до офіційної відповіді або відредагувавши відгук і вказати деталі у тексті відгуку. Автор може не пам’ятати номер договору або точну дату та час, але підказати місяць і приблизний час дня, а також описати склад замовлення — такої відповіді буде достатньо. Якщо протягом 4 календарних днів автор відгуку не відповідає на запит компанії, при отриманні скарги представника компанії відгук отримує статус «Непідтверджений» і перестає враховуватися у рейтингу компанії. Автор може відновити відгук через заявку лише разом з відповіддю на офіційний коментар компанії.

Якщо відгук вже містить подробиці звернення клієнта до компанії у вигляді поєднання дати, часу звернення та інформації про замовлення (склад товарів/послуг, або номер замовлення, договору, чека, що дозволяє знайти його в системі), автор має право не виходити на зв’язок: такий відгук не буде перенесено в Непідтверджені

Правило є актуальним тільки для відгуків, написаних не більше року тому і які містять інформацію про звернення до компанії не більше трирічної давності.

Автор зобов’язаний відповісти на питання компанії коментарем до відгуку або відредагувати відгук і вказати деталі у тексті відгуку. Правило не поширюється на ті випадки, коли компанія пропонує для відповіді інший канал (написати в особисті повідомлення, на електронну пошту, зателефонувати на телефон тощо), оскільки в цьому випадку комунікація відбувається за межами публічного діалогу. Також правило не поширюється на ті випадки, коли компанія просить автора вказати його особисті дані для зв’язку (номер телефону, адреса електронної пошти та інші дані), в таких випадках автор має право не виходити на зв’язок: такий відгук не буде перенесено в Непідтверджені.

3.9. Забороненими є відгуки, які не ґрунтуються на особистому клієнтському досвіді: опис ситуації зі слів друзів, знайомих або третіх осіб, висновки про роботу організації, зроблені на підставі публікацій, промо-матеріалів, реклами, асортименту товарів або послуг, цінової політики організації і т.п.

3.10. Дозволяються відгуки, що описують досвід отримання клієнтського сервісу навіть у тому випадку, якщо клієнт не придбавав у компанії послугу: консультація продавця в магазині, оформлення замовлення у ресторані (навіть в тому випадку, якщо в результаті товар, послугу чи страву не було придбано). Винятком є випадки, перераховані в п. 3.1 (наприклад, відмова представника компанії надати товари чи послуги через відсутність технічної або іншої можливості, а також ситуації, коли компанія з яких-небудь причин не працює у робочий час).

3.11. Дозволяється залишати відгуки, які розповідають про клієнтський досвід маленьких дітей, людей похилого віку, а також недієздатних близьких людей — тих, хто не може сам написати відгук, за умови, що Користувач, який залишає свій відгук, сам був учасником описуваних у відгуку подій. Діти старші 14 років повинні писати відгуки самостійно.

3.12. Заборонено публікувати замість відгуку текст, який не є відгуком і не присвячений роботі конкретної організації (наприклад, «Тут пройшло наше перше побачення», «Мені не подобається їх рекламна політика. Весь цей стиль — він занадто агресивний, немов би тисне. Не рекомендував би купувати у тих, хто дозволяє собі такі слогани»).

3.13. Забороняється публікувати про одну організацію кілька однакових відгуків поспіль або публікувати однакові відгуки (дублі) про всі філії однієї організації або про різні організації.

3.14. Забороняється публікувати відгуки у відповідь на чиї-небудь відгуки.

3.15. Забороняється стилізація тексту відгуку під інший літературний рід або жанр (вірш, п’єса, казка, байка), що ускладнює сприйняття суті викладеного.

3.16. Заборонено навмисно порушувати загальноприйняті правила орфографії та пунктуації, чергувати великі та малі літери, публікувати відгуки з переважанням тексту у верхньому регістрі («капслоку») або намагатися «добити» текст відгуку до мінімальної допустимої довжини за допомогою зайвих символів, — наприклад, повторюваних дужок або крапок.

3.17. Заборонено писати відгуки про події, які відбулися більш, ніж 3 роки тому на момент написання відгуку.

3.18. Забороняється оцінювати організацію у якості роботодавця (реального або потенційного), оцінювати організацію за результатами співбесіди.

3.19. Заборонено публікувати у відгуках фотографії, що не стосуються безпосередньо клієнтського досвіду і не ілюструють роботу організації або якість роботи, товарів, придбаних у неї. Сердечки, смайли, картинки, що зображують емоції, тварин та веселку, не можуть бути ілюстрацією до відгуку.

3.20. Дозволяється публікувати знімки, зроблені іншими авторами, але які не стосуються роботи компанії (товари, інтер’єр, вітрини, страви).

3.21. У разі надходження обґрунтованої скарги на фотографію від правовласника або особи, уповноваженої правовласником, фотографію буде видалено.

3.22. У коментарях до відгуків забороняються безглузді повідомлення (флуд), повтори, образи, нецензурна лексика, спам. Заборонено використовувати коментарі для розміщення текстів відгуків, які порушують правила публікації.

3.23. У відгуках, фотографіях до відгуків та офіційних відповідях організацій є забороненими будь-які емоційні негативні характеристики людей — співробітників, клієнтів організацій та інших користувачів сервісу. Зокрема, не допускаються образи за ознаками національності, віросповідання, політичних поглядів і рівень розумових здібностей описуваних людей.

3.24. Забороняється нецензурна лексика.

3.25. Допустимими є негативні висловлювання щодо діяльності конкретної організації, її товарів чи послуг без переходу на особистості.

3.26. Забороняється оцінка роботи сайту або програми організації з технічної точки зору (гальмує, не адаптований під мобільний телефон або планшет).

3.27. У відгуках дозволяється оцінка роботи сайту Інтернет-магазину або додатку організації тільки як частини сервісу (замовлення, дзвінок, доставка), якщо при цьому оприлюднюється інформація і про решту (отримання товару, якість товару).

3.28. Забороняється оцінка зайнятості телефонної лінії у будь-якій організації, окрім організацій з рубрик: Замовлення продовольчих / господарських товарів на дім, Доставка готових страв, Доставка квітів, Питна вода, Замовлення пасажирського легкового транспорту, Інтернет-провайдери, Оператори стільникового зв’язку, Диспетчерські служби.

3.29. Дозволяється оцінка телефонної розмови, якщо телефоном було отримано консультацію співробітників компанії з питань, пов’язаних з отриманням послуг або товарів компанії. Допускається відгук про телефонну розмову, якщо оцінюється якість консультації.

3.30.1. У відгуках забороняється публікація сканів паспортів, інформації з медичних карт та інших персональних даних клієнта організації.

3.30.2. У відгуках допускається публікація ПІБ представників компаній, отриманих із загальнодоступних джерел інформації. У разі виявлення розміщення у відгуках / в коментарях / відповідях на відгук ПІБ представників компаній, розміщених без згоди суб’єкта персональних даних, перевірка опублікованого контенту здійснюється за письмовою заявою суб’єкта персональних даних, чиї дані було опубліковано без згоди, в якій містяться відомості документа, що посвідчує особу суб’єкта персональних даних. Блокування/знищення персональних даних залежить від підсумків розгляду письмової заяви.

3.31. У відгуках допускаються фотографії результатів використання придбаного Вами товару або змін, що відбулися в результаті отримання послуги. Наприклад: знімок зробленого Вами малюнка з коментарем про якість придбаних акварельних фарб; власна фотографія (селфі), якщо фотографія демонструє якість сервісу або товару, який можна оцінити тільки на людині (зачіска, макіяж, як сидить одяг); фотографія домашньої тварини, якщо вона ілюструє результати роботи організації, яка надає послуги для тварин (ветеринарні клініки, перукарні для тварин тощо).

3.32. Сервіс заборонено використовувати як канал для залучення трафіку на майданчик Користувача або представника організації: забороняється давати посилання на особисті блоги, сайти, канали.

3.33. Дозволяється давати посилання на інформаційні ресурси (ЗМІ, форуми) і сайти організацій, якщо Користувач не працює в цій організації.

3.34. У відгуку, окрім обов’язкової оцінки сервісу організації, дозволяється: уточнювати у організації інформацію щодо своєї ситуації (був учасником подій, що відбуваються) або озвучувати конструктивні питання / пропозиції щодо роботи організації. Забороняється оскаржувати, критикувати та оцінювати рішення, прийняті організацією за чужими випадками, до яких Користувач не мав відношення.

3.35. Ми маємо право запитати у Вас підтвердження будь-якого відгуку, щодо походження якого у нас виникли сумніви. Підтвердженням може бути номер замовлення, дата та час звернення, деталі звернення до компанії — все, що вказує на деталі отримання послуги або придбання товару.

4. Порушення будь-якого пункту даних Вимог може спричинити такі наслідки

Приховання, видалення Контенту Користувача.

Обмеження або припинення надання Додаткових послуг іншим способом.

Санкції за порушення даних Вимог застосовуються на розсуд Виконавця без необхідності попереднього повідомлення та надання додаткових пояснень.

Редакція від 02.08.2021 р.